Razpon: 275 cm
Dolžina: 112 cm
Teža: 1,8 kg
Motor: Speed 600; reduktor 2,8:1
Konstrukcija: GFK trup, krila s stiroporno sredico
Finiš: trup barvan v kalupu, krila oracover folija
Namen: Termični jadralni model s pomožnim elektromotorjem. Vodljivo ima višino, smer, nagib in vrtljaje motorja. Elisa je zložljiva 11×8.
Naneslo je, da sta prijatelja prišla letet na mojo stezo z jadralnima modeloma Elipsoid, ki ju je poganjal pomožni motor Speed 600. Njuno letenje me je čisto prevzelo predvsem zato. To, da steza ni bila gladko pokošena, ju ni motilo, saj je model poletel z roke. Odločil sem se, da si tudi sam omislim podoben model. Ker rad gradim, je bil pogoj, da si izdelam model čisto po svojih željah. Tako se je začel graditi pramodel za trup in kasneje še kalup. Izdelava kalupa se mi je zdela smiselna predvsem zato, ker je bilo okoli mene polno modelarjev začetnikov, ki bi bili lahko potencialni kupci za ta model.
Za osnovo sem vzel letalo DG 300 in ga glede na svoje potrebe preoblikoval. Trup sem skrčil toliko, da je v njem še vedno dovolj prostora za vse komponente, ter možnost vgradnje pomožnega elektromotorja. Počasi je začel nastajati pramodel in nato še kalup.
Prvi odlitek je bil narejen le iz dveh plasti tkanine, saj sem na svojem prvem modelu želel izvedeti, kateri deli na trupu so najbolj kritični in potrebujejo ojačitve. Krila sem zvakuumiral iz stiroporne sredice, dodal nosilec do 2/3 krila ter zanalašč zlaminiral samo malo tkanine v korenu krila, kjer se nahaja bajonet.
Model se je v zraku odlično obnašal in s paketom celic 2400 mAh dosegel čas delovanja motorja do 12 minut. Ker pa je bil motor namenjen le za dvig na zadostno višino, nato pa jadranje, sem z modelom lahko letel tudi 40 minut, brez da bi koristil termiko.
Na modelu sem razvil kar nekaj detajlov, ki odlikujejo ta model. Višinski stabilizator je v enem kosu, tako imenovani pendel in se na mizico pritrdi le z enim vijakom M3. S tem sem se izognil natikanja vilic in vsakokratnega trimanja višine. Akumulator sem postavil v težišče, da se z uporabo različnih akumulatorjev težišče ne spreminja. Za leplenje delov znotraj trupa sem začel že pri laminiranju trupa dodajati abrajzo, da se izognemo hrapanju površine, kjer so zalepljena rebra in bovdni. Največ časa mi je vzelo konstruiranje premikajoče se mizice za višinski stabilizator. Na razmeroma tankem smernem stabilizatorju mi je uspelo najti rešitev, ki se je odlično izkazala in ne kvari izgleda.
Čeprav je bil model skonstruiran predvsem za modelarje, ki se učijo letenja z jadralnim modelom, ki ima že krmiljene elerone, pa je bilo do danes narejenih že preko 70 teh modelov. Tri različna krila so modelu povečala spekter uporabe tudi za izkušene modelarje. Praktično je bil vsak model narejen točno po merah modelarja.